יום רביעי, 11 בספטמבר 2013

מדוע חשוב להציב שער כניסה בעסק?



מגוון שערי הכניסה המוצעים כיום עבור בעלי עסקים מעלה את השאלה, מדוע הם כל כך חשובים. בעוד בעבר נהוג היה להסתפק בדלת כניסה מזכוכית או מעץ, כיום שער כניסה הוא חלק בלתי נפרד מממפעלים, ארגונים ועסקים קטנים. הסיבה העיקרית לכך היא בטיחותית: השער מונע כניסה של גורמים בלתי רצויים, מצמצם את כמות הפריצות ומקל על האבטחה הכללית. זו גם הסיבה שאפשר למצוא שערי כניסה במוסדות ציבוריים, משרדים עירוניים וגופים כגון בנקים, סניפי דואר ועוד.

שער כניסה לעסק


שערי כניסה מונעים מעבר של אנשים לא מורשים, אך הם מיועדים גם לצורך שמירה על האינטרס הכלכלי. שער הכניסה הוא הדרך היחידה לעצור באלגנטיות אדם שלא שילם את מלוא המחיר. השערים מעבירים את האחריות אל פקידי הקבלה, המאבטחים או כל גורם אחר העוקב אחר הכניסה אל העסק. השער הוא פיתרון יעיל, מהיר ונוח, וניתן לפקח עליו. שערי כניסה מסוג סבסבות לדוגמא מבוקרים באמצעות בקר כניסה, קורא טביעת אצבע או קורא קירבה. השליטה אפשרית בזכות תוכנת לניהול מורשים ומבקרים. זו תוכנה המוטמעת על ידי אנשי מקצוע בתחום הבקרה ואבטחה והיא כוללת תיעוד תאריכים ושעות.

עוד סיבה בגללה כדאי להציב שערי כניסה בעסקים פרטיים וציבוריים היא נוחות ומעבר מהיר. בעוד שערים אחרים מונעים זרימה של אנשים וקהל, שערי הכניסה הפועלים באופן אוטומטי שומרים על הקצב הרצוי. מעבר מהיר אל העסק מגביר את יכולת מיצוי הפוטנציאל שלו, משפר את השירות ללקוחות ומקל גם על העובדים. בעזרת שילוב בין שערי כניסה אל בקר ותוכנת ניהול מורשים יכולים גם המנהלים לעקוב אחר הכניסה אל העסק ועל האינטראקציה מול הלקוחות.

החלטתם לרכוש שער כניסה? התייעצו עם מומחים לתחום


לאחר שמחליטים להציב את שער הכניסה כדאי לערב יועצים המכירים את התחום. יועצים מן הסוג הזה יכולים לענות על מספר דרישות:

א. הגדרת תקציב – יועצים בתחום שערי הכניסה מכירים את טווח המחירים, את ההבדלים בין המוצרים השונים, ואת התקציב הדרוש להשלמת המשימה.

ב. הגדרת צרכים – מנהלי חברות ועסקים מכירים רק צד אחד בהתנהלות מול הלקוחות, ולא תמיד יכולים לראות את התמונה המלאה. לעומת זאת, יועצים לשערי כניסה נעזרים בניסיון ובפרויקטים קודמים, על מנת להגדיר את צרכי הלקוח בצורה מדויקת.

ג. הגדרת אופי – שערי כניסה משפיעים באופן ישיר על האופי של העסק. שער אגרסיבי מדי עשוי לפגוע בלקוחות, בעוד שער עדין עלול לסכן את העובדים. הגדרה של אופי העסק בהתאם לשער הכניסה היא פעולה חשובה אשר תקבע את ההצלחה הכללית.

קשה למצוא כיום עסקים וארגונים שאינם עושים שימוש בשערי כניסה המתקדמים. בדקו איזה מהשערים מתאים לכם, ערבו את אנשי המקצוע הרלוונטיים, והתקדמו גם אתם אל הפתרונות המודרניים הקיימים בשוק. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה