יום רביעי, 7 באוגוסט 2013

היתרונות של שערים חשמליים לבתים פרטיים

שערים מספקים תחושת ביטחון לתושבי הבית. הם מונעים כניסה של גורמים זרים, מבטיחים פרטיות מלאה בחניה וחוצצים בין השביל הראשי אל השטח הפרטי. יתרה על כך, יש לשערים משמעות אסתטית: הם מעלים את ערך הנכס ומתאימים לבתים באיזורים כפריים ועירוניים. כיום ניתן ליהנות ממגוון רחב של שערים במחירים משתלמים, ולבחור את המוצר אשר ישרת את הלקוח על הצד הטוב ביותר.

חשוב להכיר את התכונות של השערים על מנת לנצל את יתרונותיהם. ראשית, השערים מופעלים על בסיס מנגנון טכנולוגי מתקדם. מנגנון זה מונע פריצות ועמיד בפני גשמים, חום או תנאי מזג אוויר קיצוניים. את השערים ניתן להפעיל באמצעות שלט או על ידי בקרים וגלאים. שנית, השערים מיוצרים על פי דרישות הלקוח. ישנם שערים גדולים במיוחד המתאימים למגזר העסקי והמוסדי, לעומת שערים קטנים לחניות, חצרות או שטחי בניינים.

למי מתאימים שערים חשמליים?


שערים חשמליים היו בעבר נחלתם של בעלי הממון בלבד. עם ההתקדמות הטכנולוגית והביקוש מצד הלקוחות הפכו השערים לחלק בלתי נפרד מרשימת הדרישות של כל מי שרוכש בית חדש, משפץ בית קיים או מעוניין לשפר את רמת האבטחה.

מלבד שערים אוטומטיים, מספר סוגים של שערים נוספים עומדים לרשות הלקוחות:
-          שערים לכניסה
-          שערים לגינה
-          שערים לחניה
-          שערי אלומיניום
-          שערים מעוצבים

על מנת להתאים את השער בצורה מושלמת לתנאי הסביבה, יש להכיר פרמטרים של צרכי המבנה, הסביבה, חוזק ועמידות. השערים החשמליים מצמצמים את הזמן בחיפוש אחר מקום חניה וחוסכים בהוצאות דלק. הם מגדילים את תחושת הנוחות, ומקצרים את זמן היציאה או הכניסה אל הבית.

מהירות התגובה של השער תכריע ברמת שביעות הרצון שלכם מהמוצר. שערי זרוע לדוגמא מגיבים במהירות, ולכן הם מתאימים בכניסה לחניה של בניין. לעומתם, שערים נגררים מגיבים באופן איטי, אך הם מפצים על כך בביטחון. שערים אלו מתאימים לחניה פרטית או לאיזורי גישה ספציפיים.

כך תבחרו את הספק המתאים


לאחר ההחלטה על התקנת שערים חשמליים בבתים פרטיים יש לפנות אל הספק המתאים. כאן יעמדו לרשותכם השיקולים הבאים:

א. המלצות – חברים, בני משפחה או שכנים יכולים לעזור לכם ליצור קשר עם ספק מומלץ. גם חוות דעת אישית לאחר תיאום פגישת היכרות, או קריאת ביקורות בפורומים באינטרנט, הם דרך טובה לקבל המלצות.
ב. אמינות ומקצועיות – השער אמור לשרת אתכם לאורך שנים. בדקו את הניסיון של החברה אליה פניתם, בקשו לראות תעודות הסמכה ובחנו את קהל הלקוחות שלה.
ג. הצעות מחיר – הפקטור הכלכלי חשוב לא פחות מנושאים אחרים. בצעו סקר שוק והשוו בין הצעות מחיר שונות על מנת לקבל את השער המשתלם ביותר.

לסיכום, שערים חשמליים משנים את הגישה אל בתים פרטיים ומתגלים כהצלחה. כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע טרם בחירת השער ולבחור את הספק המתאים למשימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה