יום שלישי, 27 באוגוסט 2013

5 דברים שחשוב לדעת לפני שמחליטים על התקנת שערים חשמליים


שערים חשמליים משרתים כיום גורמים רבים במגזר הפרטי, העסקי והציבורי. לקוחות פרטיים נהנים מהשערים בעיקר סביב הבית, החניה, החצר או הגינה. במגזר העסקי נהוג למצוא את השערים בכניסה אל מפעלים ותעשיות. לעומת זאת, במגזר הציבורי השערים משרתים בין היתר גם גורמים צבאיים ובטחוניים.

שערים חשמליים - שער נגרר של גורן ובניו


אין ספק לגבי היעילות של שערים והתפקיד החשוב שלהם במרחב. השערים מונעים פריצות וגניבות, משפרים את המראה האסתטי של החזית ועמידים בפני פגעי מזג האוויר. כל היתרונות הללו הופכים את השערים למוצר מבוקש ופופולארי. יחד עם זאת, על מנת ליהנות מכל התכונות הייחודיות של השערים כדאי לבצע כהלכה את ההתקנה.

המדריך להתקנה נכונה


התקנה והקמה של שערים חשמליים חייבת להתבצע על ידי אנשי מקצוע. מבחינת הלקוחות, יש 5 דברים שחשוב מאוד לדעת טרם ביצוע ההזמנה וההתקנה:

1. התאמה אישית – לקוח צריך לדעת כי קיים מגוון רחב של יחידות ושערים חשמליים. הוא יכול לבחור לעצמו את השער המועדף עליו על פי צרכים אישיים, דרישות ותקציב. ההתאמה האישית היא חלק בלתי נפרד מהדינאמיקה בין הלקוח לבין החברה המתקינה. תפקידה של החברה הוא להפנות את תשומת ליבו של הלקוח אל נושא ההתאמה האישית, ולוודא כי הוא מודע אל רפרטואר האפשרויות העומד לפניו.

2. סוגי שערים – לקוח המעוניין להתקין שער חשמלי צריך לבחור קודם כל את המוצר מבין סוגים שונים. הסוגים הפופולאריים הם מחסומים חשמליים, מחסומי חניה, מחסומי זרוע ומחסומים בטחוניים. לכל מחסום ושער יש תכונות אחרות. מחסומים חשמליים מתאימים לדוגמא למקומות בהם נדרשת שמירה על סודיות. לעומת זאת, מחסומי חנייה מיועדים לדיירי בניין משותף המעוניין לסנן אורחים לא רצויים.

3. מוצרים משלימים – לפני שמחליטים על התקנה של שערים חשמליים חשוב להכיר את המוצרים המשלימים. מוצרים אלו יקבעו במידה רבה את אופי הפעילות של השער ואת התאמתו לדרישות. מבין רשימת המוצרים המשלימים יש לציין בוכנה לשער דו כנפי, בוכנה לשער כנף, מנוע לשער דו כנפי, מנוע לשער חשמלי, נגרר מנוע לשער כנף, מנוע לשער נגרר, מנועים חשמליים ומערכת הנעה לשער. בחלק מהשערים המוצרים המשלימים מופיעים במפרט הטכני הבסיסי, לעומת שערים אחרים בהם יש צורך בהוספתם בנפרד.

4. התקנות מיוחדות – היתרון הגדול של שערים הוא ההתאמה שלהם למתחמים, משטחים ואיזורים לא קונבנציונאליים. על הלקוח להכיר את האפשרות של התקנות מיוחדות ולהתעניין לגבי הנושא מול אנשי המקצוע. ההתקנות המיוחדות כוללות פריקה עם מנוף, שינוע של חומרי גלם ועוד.

5. אמינות – כמו בתחומים אחרים, גם בכל הנוגע אל בחירת שערים יש חשיבות מיוחדת לנושא של אמינות החברה המבצעת. על הלקוח להחליט על ביצוע התקנה רק לאחר שהוא בודק את הניסיון של החברה, את המקצועיות של הצוות, ואת הרישיון לבצע פעולות מן הסוג הזה.


לסיכום, התקנה של שערים אינה מסתיימת עם קבלת החלטה בלבד. יש צורך בסינון בין סוגי שערים שונים, בחירת מוצרים משלימים, ביצוע התקנות מיוחדות, ובעיקר הקפדה על עבודה אמינה ומקצועית. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה