יום רביעי, 27 במרץ 2013

האם ניתן להפעיל מחסום חשמלי באמצעות הסלולר?



אם השלט התקלקל, מחיר הסוללות גבוה והתדר שלו נוטה להשתנות משינויי הטמפרטורה ועקב זעזועים שונים, כדאי שתדעו שאפשר גם אחרת – ניתן להפעיל מחסום חשמלי גם באמצעות הסלולר.


אנו חיים בתקופה שבה כמעט לכל אחד מאיתנו יש מכשיר סמרטפון, אשר משמש אותנו למגוון רחב ביותר של אפשרויות: מעבר לשיחות ולמסרונים, הוא גם מתפקד כשעון מעורר. כמו כן, הוא מאפשר לנו לצלם תמונות וסרטוני וידיאו קצרים, להעביר את הזמן באמצעות משחקים, להאיר לנו את הדרך בזמן שאנחנו מטיילים בשעות הלילה עם הכלב, לשלם בחנויות שונות ולקבל מידע מהאינטרנט בכל רגע נתון. אז למה שהוא לא יפתח עבורנו גם את השער לחנייה?

מחסום חשמלי - גורן ובניו


הסלולר שפותח בפניכם את השער


אז זהו. בהחלט ניתן להפעיל מחסום חשמלי באמצעות הסלולר. עם זאת, מסתבר שכדי לפתוח שער חשמלי אפילו לא באמת צריך מכשיר סלולר, וגם באמצעות טלפון נייד פשוט, ניתן לפתוח את השער למקום החניה בלחיצת כפתור.
כיום ניתן למצוא מערכות חכמות רבות המאפשרות שליטה רחוק באמצעות טכנולוגיה מתקדמת המבוסס על תקשורת סלולרית. כל מה שצריך לעשות הוא פשוט להכניס את מספר הסלולר המקודד במערכת לחיוג המהיר של הנייד שלכם, ללחוץ על כפתור ובתוך שניות המערכת מורה לשער להיפתח. כן, זה ממש דומה לאופן הפעולה של שלט רחוק, אבל הרבה יותר נוח.

כיצד זה עובד?


במערכת הפיקוד מותקן כרטיס SIM שיש לו מספר סלולרי. כל משתמש שהוגדר מראש במערכת, מקבל הרשאת כניסה. ברגע שהוא מחייג את המספר של מערכת הפיקוד, היא מזהה את המשתמש, ומאפשרת את פתיחת השער. ישנן מערכות פשוטות המאפשרות להגדיר מספר מסוים של משתמשים קבועים. לעומת זאת ישנן מערכות מתוחכמות המאפשרות להגדיר הרשאות כניסה בזמנים מסוימים למשתמשים זמניים.

יתרונות פתיחת המחסום באמצעות הסלולר


·         ניתן לחבר מערכת פתיחה ונעילה לכל שער או מחסום חשמלי
·         אפשר להוסיף מספרים של משתמשים חדשים או למחוק מספרים של משתמשים ישנים
·         בניגוד לשימוש בשלט רחוק, שימוש במערכת זו הוא פשוט ונוח ואין בעיות טווח
·         עלות ההתקנה היא נמוכה וחד פעמית ואינה דורשת הוצאות נוספות כגון כוונון השלטים, רכישת סוללות או שכפול שלטים שאבדו או שנגנבו
·         המערכת מעלה את תחושת הביטחון של דיירי המבנה – מי שלא מורשה לא יכול להיכנס ולא ניתן לשכפל שלט לזרים
·         לא צריך לסחוב גם את הסלולר וגם את השלט של הרכב בתיק או בכיס

השיחה לגמרי בחינם


אנשים רבים מתלבטים אם זה באמת משתלם כל כך להחליף את השלט הסטנדרטי בחיוג סלולרי. חלקם חושבים שכל שיחה כזו עולה להם לא מעט כסף. לכן, חשוב לציין שהחיוג הוא ללא חיוב. בשום פנים ואופן לא צריך לשלם בגין השיחה המבוצעת, כי פקודת השיחה מתבצעת בתוך המערכת. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה